joi, 30 decembrie 2010

Hai sa mori tu, PITZI!

Pitipoancele sunt niste specimene de animale de companie, umane. Ele se intalnesc numai cu cocalari d`aia de bani gata sau mosnegi care nu au ce face cu banii. Ele cred ca sclipiciul din exces si apelativul "Hai fata!" le fac interesante. Nu. Doar ne zgarie ochii, urechile si in special creierii.
Sa nu uitam ca ele mai sunt si maneliste inraite. Motiv pentru care ar trebui exmatriculate din GALXIE. NU! DIN UNIVERS!
Asta se intampla pentru ca sunt prea "fata lu` tata" si prea alintate. Cand  parintii le trimit in lume ele nu se obosesc sa se duca la o facultate. Merg in cel mai apropiat club. De obicei BAMBOO. Si acolo agata primul barbat cu portofelu` doldora de euro. Nu lei. Euro.
Am mentionat ca ele poarta toate facaturile care cica "sunt de designer" numai sa se faca in ciuda? Alea sunt FA-CA-TURI! Eu am vazut o rochie originala Valentino [nu ma laud, va dau exemple] si era facuta pentru o persoana de vreun metro optzeci. Am vazut ulterior o pitipoanca care avea scris pe eticheta unei rochii care parea luata din supermarket Valentino [nu ma intrebati cum am reusit sa citesc]. Dupa care m`am apucat sa examinez si sa fac comparari. Materialul ala era asemanator unei fete de masa. Avea prea mult sclipici. Si nici nu era o culoare "de firma". Era un rosu d`ala de vopsea de acuarele. Va terorizez cu asta sa le faceti in ciuda "hidioatelor" cand incep sa se laude  "Ca vai, tati sau pisi i`au cumparat asta acum o saptamana din Italia..". Fi sincer si spune! Nu sta sa. O sa inceapa sa pise ochii si sa fuga la PISI al ei sa`i zica ca cineva i`a zis ca rochia ei de mii de euro [cu siguranta] e o facatura.
Eu una m`am saturat insa si de "clanurile" lor pline de alte specii aproapiate lor. Ce o sa`ti faca? O sa`ti mute nasu` din loc cu mirosul lor de transpiratie?
O da. Toate pitipoancele au ultimul modelde iPhone. Da. Si? La ce e bun? Si eu am un telefon care are aceleasi functii numai ca are taste. Daca ai intreba o pitipoanca ce are mai bun telefonul ei iti va raspunde prompt "Are touch!". Asa. Si? Eu nu suport touch screen`ul. ar telefonul meu e la fel de bun ca al tau. Tot nu inteleg de ce mi te crezi superioara ca ai iPhone. Dar mai bine tac si ii las neuronul acela pe moarte sa viseze la alte facaturi Gucci si imi vad de drum.

Atat pentru moment. Nu uitati, spuneti "NU!" rahaturilor din Romania si aratati un deget oricarei pitipoanca care va bate excesiv la cap cu chestii de nimic despre gentile ei de la Prada [ vezi sa nu!].


                                                                                                                      Drug`z

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu